Fyra månader kvar

Tänkte att detta vore en bra dag att börja blogga igen: det är nämligen endast fyra månader kvar till min artonårsdag. Om fyra månader är jag myndig. Se nedräkningen som startad.

Om du är intresserad av vad jag har gjort sen sist; ta en titt på länken i inlägget nedan. Själv börjar jag idag.

Jag var i kyrkan på förmiddagen, och Eskilstunas pingstpastor predikade. Jag vet inte om det är något speciellt med pingstpastorer, att de predikar länge. Börjar tro det. Gudstjänsten, som brukar ta en timme, tog nittio minuter. Efter det var det alltså skönt att kunna titta på lite Länkbilder under fikat. Letade också upp typsnitt till en bandlogga, och Cajza jobbar med det i detta ögonblick. Myspacelänk kommer när det är klart.

När jag kom hem upptäckte jag något mycket trevligt i min inbox. Äntligen hade min Spotify-inbjudan kommit! Det är en helt underbar tjänst om du frågar mig. Du får en 30-sekundersreklam då och då, och den kapar introt och slutet ibland, men det är gratis. Och det finns massor med musik att lyssna på.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Välkommen tillbaka ;P neej, men kul att du börjat blogga igen :)

2009-01-12 @ 23:31:44
URL: http://klickaljusav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0