Inte så trött som jag trodde

Inte ens i min vildaste fantasi trodde jag att jag skulle sova fem timmar inatt. Fem! Det är helt sinnessjukt mycket. Det var en mycket bra natt annars. Det blev jag, Lina, Cajza, Backerik och Emma som började klockan åtta. Både Emma och Cajza gick hem framåt tio, medan vi andra delade upp natten i lagom stora bitar. Jag gick och lade mig tolv, och gick upp till fem. Skönt faktiskt. Men låt oss nu gå tillbaka några timmar:

När vi hade varit på plats i Elimkyrkan i bara några minuter, kom Jessica och Matilda (från just Elim, om jag inte misstar mig), och gjorde oss sällskap. Vi körde lovsång i några timmar. Grymt härligt!

Natten fortsatte med sömn för min del. Klockan fem klev jag upp igen och påbörjade mitt pass. Det var något som alla borde få uppleva. Ta chansen nästa gång!

Skolan flöt på som den brukar. Prov imorgon alltså. Och i övermorgon. Inte alltför kul. Och så blev det inget rep idag. Jobbigt. Hade på ett sätt behövt det. Å andra sidan hinner jag ju plugga lite nu. Fast det lockar inte särskilt.

Godmiddag.

Kommentarer
Postat av: Thomas

sv: ja nu drar det igång igen :P Har sj ett par läcor denna vecka, hade oförberett på optik imorse och kemiprov/läxförhör i övermorgon :P



allt bra annars på vasa? Inte träffats på ett tag.

2009-01-13 @ 19:29:11
URL: http://klickaljusav.blogg.se/
Postat av: Maria

varför i hela världen gick du upp klockan fem tobias? knasboll.

2009-01-21 @ 10:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0